امروز:
بازی بعدی فجرسپاسی
جدول ليگ برتر
آرشيو
موضوعات
نويسندگان
دوستان
بنر دوستان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 12510
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



نظر سنجی
تبليغات

         

         

 

فجر جزء تيمهاي است که تمريناتش را زودتر از بقيه تيم ها شروع کرده است .


 

مهرزاد معدنچي بازيکن تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: با انجام بازيهاي تدارکاتي به شرايط خوبي رسيده ايم . وامسال با اضافه شدن چند بازيکن بومي که به فجر بازگشتند و حضور آقاي پيرواني شرايط محياست تا بتوانيم جايگاه خوبي کسب کنيم وهدف ما اين است که جزء پنج تيم بالاي جدول باشيم .

بازيکن فصل گذشته پرسپوليس تهران افزود: آقاي پيرواني شناسنامه فوتبال اين شهر است زيرا زحمات زيادي براي فوتبال شيراز کشيده و ايشان استارت جوانگرايي را در شيراز زد و بازيکنان زيادي را به تيم ملي و تيم هاي باشگاهي معرفي کرده بازگشت ايشان به فجر مي تواند کمک زيادي به فجر و فوتبال شيراز کند و اميدوارم با انگيزه بازيکنان جوان و تجربه ي ساير بازيکنان بتوانيم نتايج خوبي بدست آوريم و در بازي فردا هم تمام سعي خود را ميکنم که نفت تهران با شکست بدرقه کنيم و در نخستين بازي شادي را به مردم استان فارس هديه کنيم 

  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  چهار شنبه 2 مرداد 1392ساعت 

 

بازيکن تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز اظهار داشت: با توجه اينکه اکثر بازيکنان فجر جوان و بومي هستند و کادر فني که به تيم اضافه شده هم داراي توان بالايي است وبا برگزاري اردوها تمرينات و بازيهاي تدارکاتي خوب، تقريبا به آمادگي کامل رسيده ايم.


 

کريميان افزود: بعد از اينکه کادر جديد به فجر اضافه شد ترجيح دادم به شيراز برگردم و به تيم فجر کمک کنم واميدوارم که فصل خوبي را پشت سربگذاريم و اعتمادي که بين مديريت باشگاه ، کادر فني و بازيکنان وجود دارد مي تواند به آقاي پيرواني کمک فراواني کند تا نتايج خوبي را کسب کند . فجر توانايي اين را دارد که در رده هاي بالاي جدول باشد و با توجه به شرايط سخت ليگ امسال حضور در نيمه بالاي جدول مي تواند نتيجه خوبي براي فجر با اين شرايط باشد.

وي در خصوص ورزشگاه حافظيه هم عنوان کرد: شرايط ورزشگاه حافظيه خوب است و چمن آن بسيار مطلوب شده و ما يک روز در ميان آنجا تمرين ميکنيم تنها مشکل نور ورزشگاه است که خوشبختانه مسئولان در حال رفع اين مشکل هستند .

  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  چهار شنبه 2 مرداد 1392ساعت 
صفحه قبل 1 صفحه بعد